Culturism fara suplimente | Sharingan Forum
Sharingan Forum
Bun venit !
Pentru a putea raspunde la subiecte,va rugam sa va inregistrati !!
Membrii inregistrati nu vad reclamele.

Atentie ! Nu folositi Internet Explorer,pot aparea erori de afisare.
Va dorim sedere placuta pe forum

| Stiri IT si din Gaming |

Cautam OWNER ! Daca te consideri potrivit pentru a administra acest forum,contacteaza-ne! Da click aici! si trimite-ne un mesaj !

Nu sunteti conectat. Conectati-va sau inregistrati-va

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos  Mesaj [Pagina 1 din 1]

1 Culturism fara suplimente la data de Joi Apr 08, 2010 6:46 pm

Sportacus

avatar
In trecere
In trecere
Ipad-ul


Toate persoanele care vor sa se apuce de culturism(nu profesional,mai mult "sa mearga la sala"-e o diferenta) vor sa stie daca suplimentele nutritive sunt indispensabile culturistilor.

Incep prin a spune ca suplimentele SUNT necesare daca doresti rezultate care sa se vada(muschi bine definiti) intr-un timp scurt.Totusi,aceste substante trebuiesc folosite cu grija,deoarece folosirea in cantitati prea mari poate avea rezultate nedorite si ireversibile,cum ar fi stari de oboseala accentuata si pierderi de memorie,pe langa probleme cu oasele.Totusi,nu confundati suplimentele cu steroizii(substante intravenoase ilegale si foarte periculoase)

In schimb,daca se doresc rezultate foarte bune,dar se dispune de TIMP mult si perseverenta,se poate si fara suplimente,dar cu anumite conditii.

Printre principalele conditii pentru obtinerea de rezultate excelente in culturism se numara:
1) Multa perseverenta. Daca sperati ca intr-o zi mergeti la sala,iar alta nu,gen"las' ca merge",nu aveti noroc.Pentru dezvoltarea musculaturii uniform si bine definit antrenamentul nu trebuie intrerupt. O alta solutie ar fi antrenament cam 3-4 luni,dupa care se poate face 1 luna pauza si apoi revenire.Intreruperea desa a antrenamentul il va ruina.

2) Posibilitati financiare bune. Un abonament la sala nu este tocmai ieftin,iar daca vorbim de antrenament la sala timp de 1 an sau mai mult,deja vorbim de sume mari.

3) Mese dese pentru mentinerea nivelului de proteine si carbohidrati din organism pe perioada antrenamentului.Se recomanda batoanele Ideal Bar,le puteti manca la sala in timpul antrenamentului..

Daca doriti neaparat mancare "clasica",puteti una din retele de mai jos,preparate si mancate(o data sau chiar de 2 ori) intre mesele principale ale zilei.Atentie cand le preparati,tineti minte ca aveti nevoie de 2.5g proteine/kg corp.

Reteta 1: luati o conserva de ton maruntit, stoarceti uleiul si amestecati continutul cu o jumatate de conserva de ananas, fara suc. Este ideal sa serviti cu orez. Conservele de ton sunt folosite de culturisti, atat amatori cat si profesionisti, pentru compozitia proteica ridicata si pentru continutul de acizi grasi esen tiali pentru corpul vostru.

Problema este gustul, care poate deveni neplacut daca mancati zilnic una-doua din aceste conserve. Combinatia cu ananas va lua gustul de peste si astfel nu va veti plictisi sa mancati mereu peste. Pentru diversitate puteti alterna pestele cu o salata sau cu o jumatate de conserva de porumb dulce.

Reteta 2: omleta din albusuri de ou, cu o combinatie cuprinsa intre 6 si 10 oua, doua-trei galbenusuri, restul albusuri. Compozitia se amesteca bine pentru omleta, la care puteti adauga putin cascaval ras pentru a o face mai gustoasa. Veti avea astfel o masa hiperproteica de buna calitate si in acelasi timp ieftina.

Reteta 3: carne de vita (pulpa) taiata cubulete, fiarta sau la gratar, combinata cu spaghete sau macaroane si putin sos, dupa preferinte. Carnea de vita este o sursa bogata in creatina fosfat si proteine, iar spaghetele o sursa buna de carbohidrati complecsi.

Reteta 4: orez fiert in lapte, cu putina scortisoara sau cacao. Este o masa ieftina, usor de preparat, cu carbohidrati si proteine din lapte. Puteti adauga la aceasta masa o masura de bautura proteica praf, amestecata separat cu lapte.
Iata cateva exemple de retete de mese naturale, bogate in proteine si carbohidrati, ieftine si usor de preparat.

Daca va permite buzunarul, puteti adauga si pieptul de pui si curcan, cat si muschiul de vita la gratar. Evitati carnea de porc si mezelurile, pentru continutul ridicat de toxine, grasimi si aditivi alimentari. Daca va prinde ora de masa in oras si trebuie sa mancati la un fast food, alegeti hamburgerul de pui sau vita. Beti multa apa tot timpul zilei.


Cam astea ar fi conditiile.Ca sa maninci necesarul de proteine trebuie sa mananci ceva mai mult ca de obicei,iar asta o sa fie cea mai grea parte,pentru ca va dereglati programul.Este un pas indispensabil,deoarece fara proteine,corpul vostru nu poate asimila masa musculara.

Inchei aici,sper ca nu am gresit nimic si va urez succes si vointa sa va tineti de programul de antrenament!Fara disciplina nu veti putea avea masa musculara bine definita.Daca mai aveti intrebari nu ezitati sa postati aici.




Vezi profilul utilizatorului

2 Re: Culturism fara suplimente la data de Joi Apr 08, 2010 7:08 pm

Vizitato


Vizitator
foarte bune retele o sa le incerc si sper sa vad rezultate Very Happy foarte bun topicul.

3 Re: Culturism fara suplimente la data de Vin Apr 09, 2010 2:21 pm

stefan

avatar
Membru activ
Membru activ
eu sincer sa fiu asa imi iau la mn cand nu sunt acasa,ai mai avea o varianta si cu macrou.are putine oase,este la fel de nutritiv ca orice peste dar are un pret mai scazut avand in vedere ca este criza Very Happy

Vezi profilul utilizatorului

4 Re: Culturism fara suplimente la data de Vin Apr 09, 2010 2:39 pm

Capoeira

avatar
Rank special
Rank special
Sigur asa multe proteine per kg?Eu stiam parca 1.5-2 g.

Vezi profilul utilizatorului

5 Re: Culturism fara suplimente la data de Vin Apr 09, 2010 4:47 pm

stefan

avatar
Membru activ
Membru activ
Datele urmatoare le am dintr-o respectata revista de culturism..nu are rost sa ii dau numele.

Vezi profilul utilizatorului

6 Re: Culturism fara suplimente la data de Sam Apr 10, 2010 6:59 am

naruto

avatar
In trecere
In trecere
Trei intrebari:
1) daca ma apuc de sala si nu folosesc niciun supliment,o sa se vada ceva rezultate dupa 1-2 luni?
2) cat trebuie stat la sala per sedinta?
3) Niste alimente recomandate,care ar fi?Dar nu chestii exotice,ceva care se gaseste la piata ma refer.

Vezi profilul utilizatorului

7 Re: Culturism fara suplimente la data de Sam Apr 10, 2010 10:38 am

stefan

avatar
Membru activ
Membru activ
Rezultate o sa se vada,in primele luni o sa ai un avant considerabil dupa care rezultatele vor veni un pic mai greu,aia va fi perioada cea mai grea cand nu trebuie sa te dai batut(de obicei multi renunta in perioada asta).
La sala ar trebui sa stai maxim 90 de minute,ideea e sa nu pierzi timp stand de vorba sau mai stiu ce printre aparate.
Ca alimentatie mai uitate la posturile trecute si ai sa vezi.In general peste,pui,vita(ca sursa de proteine),orez,cartori--copti,nature(in nici un caz prajiti).


Inca un lucru important care mi-a fost inca odata confirmat chiar ieri de un campion roman,daca vrei sa cresti nu sunt necesare suplimentele,poti lua tot ce iti trebuie din alimente,atat timp cat stii ce sa mananci.

Vezi profilul utilizatorului

Continut sponsorizat


Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus  Mesaj [Pagina 1 din 1]

Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum

 
  •  

 
Google bot last visit powered by PrMania.Net



Creati un forum gratuit | © PunBB | Forum gratuit de suport | Contact | Semnaleaza un abuz | Creeaza-ti un blog